23.-24. november samler Fornybar Norge bransjeaktører og fageksperter til to inspirerende dager på Clarion Hotel The Hub i Oslo. Årets hovedtema er "Endring – den nye normalen", og du vil høre mer om dagsaktuelle temaer som drivere i det europeiske kraftmarkedet, ferske funn fra det regjeringsutnevnte strømprisutvalgets rapport, Forbrukertilsynets forventninger til bransjen, nytt om det finansielle markedet, og grønne finansieringstrender.
Thomas og Silje fra Skagerak Energitjenester er blant årets deltakere. De skal delta på Markedskonferansen for første gang. Vi har tatt en prat med de for å bli bedre kjent og høre hvorfor de mener du også må melde deg på Markedskonferansen!
Hva opptar Skagerak Energitjenester som kraftmarkedsaktør for tiden?
Med et marked som er i konstant utvikling både markedsmessig, regulatorisk og strukturelt handler veldig mye om å være oppdatert og raskt kunne utvikle, tilpasse og implementere produkter og tjenester som møter våre kunders behov.
I tillegg er teknologiutviklingen viktig for oss. Som et relativt ungt selskap ønsker vi å utforske og implementere ny teknologi i hele organiseringen av selskapet og i våre tjenester.
Så vi kan trygt si at «headlinen» til årets Markedskonferanse «Endring - den nye normalen» treffer Skagerak Energitjenester veldig bra!
Dere har meldt dere på Markedskonferansen med bedriftspakke og deltar som en større gjeng med kollegaer. Hvorfor er Markedskonferansen en viktig møteplass for dere?
Skagerak Energitjenester er et relativt nytt selskap under Skagerak Energi, og for oss er det viktig å bli kjent med og i markedet.
Markedskonferansen gir oss mulighet til å bygge relasjoner med blant annet strømselskaper/omsetningsselskaper som vi samarbeider med i dag og som vi vil samarbeide med i fremtiden.
Og to dager i Oslo med faglig innhold fra mange ulike foredragsholdere vil gi oss økt kompetanse og inspirasjon til den spennende fremtiden som ligger foran oss i Skagerak Energitjenester.
Hva gleder du deg mest til på konferanseprogrammet?
Thomas Peter Jebsen, daglig leder Skagerak Energitjenester.
- Det er flere interessante foredrag som jeg tror både vil oppdatere og inspirere, så det blir helt sikkert bra. Men jeg gleder meg også til å treffe gamle kjente og samtidig etablere nye relasjoner. Så for min del blir middagen og pausene også en viktig del av Markedskonferansen 2023.
Silje Zetterstrøm, leder marketing og kundesuksess i Skagerak Energitjenester.
- I tillegg til blant annet Apeland på dag 1, ser jeg frem imot parallellsesjon på dag 2 og da med fokus på markedsføring og omdømmebygging. Ida Nicoline Glosimot har jeg lenge fulgt på Linkedin, og gleder meg til å bli inspirert til å skrive enkelt.
Jeg gleder meg til å bli inspirert og forhåpentligvis implementere nye ideer til vår egen markedsføringsstrategi.
Håper vi ses!